افغانستان کوچک ایران بزرگ را بلعید؟
به کجا چنین شتابان؟
یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:, :: 13:19 ::  نويسنده : مدیر       

طبق آمار بانک جهانی واردات و صادرات ایران تک محصولی شد؟بنا به گزارش این موسسه،صادرات ایران نفت،و واردات ایرانی مهاجر افغانی بوده است؟ولا ادم کیف میکنه که چه مغزهای اقتصادی در کشور هست که این همه می نشیند و وقت  میگذارند و برای اقتصاد کشور برنامه ریزی میکنند؟؟؟ما دست همه انها را میبوسیم و با صدای رسا میگوییم که خسته نباشید؟؟؟؟؟



یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:, :: 13:10 ::  نويسنده : مدیر       

میدانید چرا غرب به خود این جسارت داده که خورشید را هم فتح کند به هرطریقی؟؟اگر از من بپرسن میگویم حق دارن که چنین جسارت و شجاعتی داشته باشند.چون انها بهترین نخبگان دنیا را جذب میکنن؟اما ما یک مشت افغانی در پیتی گرسنه بیسواد که با خود انواع  واقسام ناهنجاریهای اجتماعی-بی فرهنگی-و تنش را به کشور عزیز ما وارد میکنند؟نتیجه هم همان میشود که میبینیم؟؟



یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:, :: 13:2 ::  نويسنده : مدیر       

باز شدن پای طالبان  به ایران؟طبق گزارش روزنامه همشهری در شهریور امسال پای طالبان افغاتسان به یزد باز شد.آنها برای اندوختن دینار و زری اقدام به گروگان گیری در خاک کشور عزیزمان ایران نمودند.تااین مهاجرین کشور ماراهم ناامن نکنند دست بردار نیستند.چرا تا کنون در هیچ دولتی کوچکترین اقدامی برای بازگشت مهاجرین افغان به کشور خودشان انجام نگرفته؟/؟واقعا جای سوال دارد؟؟/



 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید،این وبلاگ به منزله ی یمک رفراندوم عمومی است.از تمامی ایرانیان غیرتمند و باشرف خواهشمندیم ضمن مطالعه ی کامل مطالب وبلاگ،با دادن نظر خود در این رفراندوم شرکت نمایید و مارا در پربار کردن مطالب ان یاری نمایید.باتشکر
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افغانستان کوچک ایران بزرگ را بلعید؟ و آدرس afsos-iran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 9752
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1